Wat is Verantwoord Frituren?

Logo Verantwoord FriturenLet jij bij cafetaria's en fastfoodrestaurants op het logo van de campagne Verantwoord Frituren?

Horecaondernemers en hun klanten staan steeds meer stil bij gezondheid en gezonde voeding. Het gebruik van vloeibaar frituurvet, dat rijk is aan goede onverzadigde vetten, past hierbij. Ook levert frituren op de juiste temperatuur gezondere en betere producten op.

Steeds meer restaurants bakken hun patat en snacks volgens de spelregels van Verantwoord Frituren. Je herkent ze aan het logo Verantwoord Frituren bij de ingang en op de counter. Omdat we deze campagne graag ondersteunen vermelden we in samenwerking met Verantwoord Frituren ook op Hapsalons dit logo bij deelnemende bedrijven.

Meer informatie over Verantwoord Frituren

De campagne Verantwoord Frituren is een initiatief van Koninklijke Horeca Nederland en brancheorganisatie MVO. Meer informatie over Verantwoord Frituren, een overzicht van deelnemende horecabedrijven en het antwoord op veelgestelde vragen is te vinden op de website www.friturenindehoreca.nl.